Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn rekeningvolgorde in de app?

Via onze mobiele app wijzigt u eenvoudig de volgorde waarin uw rekeningen in de app worden weergegeven:

  1. Log in.
  2. Tik links bovenin op menu (de drie horizontale streepjes).
  3. Tik op Instellingen.
  4. Tik op Rekeninginstellingen.
  5. Tik rechts bovenin op het symbool met het pijltje en streepjes.
  6. Hou het symbool met de drie streepjes achter een rekening ingedrukt en versleep deze om de rekeningvolgorde aan te passen.
    • Het is niet mogelijk om verschillende typen rekeningen (bijvoorbeeld spaar- of betaalrekeningen) door elkaar te zetten.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'App'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank