Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Ik stap uit het broodfonds. Wat doe ik met mijn broodfondsrekening?

Neem contact op met uw broodfonds als u uw deelname beëindigt. De beëindiging gaat per 1 januari of 1 juli in.

U beslist zelf of u uw broodfondsrekening opheft of omzet naar een Triodos Internet betaalrekening.

Rekening opheffen

  1. Informeer het broodfonds dat u de broodfondsrekening wilt opheffen.
  2. Handel de administratie af met het broodfonds.
  3. Stuur het ingevulde en ondertekende opheffingsformulier naar Triodos Bank.

Rekening voortzetten

  1. Informeer het broodfonds dat u de rekening voortzet als Triodos Internet Betaalrekening.
  2. Handel de administratie af met het broodfonds.
  3. Neem daarna contact met ons op en vraag een Wereldpas aan.
  4. U ontvangt uw Wereldpas binnen 5 werkdagen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank