Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe zet ik mijn particuliere rekening om in een zakelijke rekening?

U kunt uw particuliere rekening omzetten in een zakelijke rekening als u:

  • de rekening langer dan 1 jaar gebruikt.
  • een eenmanszaak, vennootschap onder firma of maatschap heeft.
  • niet rood kunt staan op uw rekening.
  • geen actieve overstapservice heeft.
  • geen gemachtigde of 2e rekeninghouder op uw rekening heeft.

U behoudt uw rekeningnummer als u uw particuliere rekening omzet in een zakelijke rekening.

Zo werkt het:

  • U vraagt via onze website een Internet Zaken Rekening¬† aan.
  • U voegt een rechtsgeldig ondertekend verzoek¬† toe om uw particuliere rekening om te zetten in een Internet Zaken Rekening.
  • Triodos Bank beoordeelt uw verzoek binnen 5 werkdagen.
  • U ontvangt bericht of uw verzoek is goedgekeurd.
    • Heeft u een zakelijke Wereldpas aangevraagd, dan ontvangt u deze vervolgens binnen 5 werkdagen.
    • Wij blokkeren uw particuliere Wereldpas.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank