Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Ik ontving een e-mail over de nieuwe app. Klopt het dat Triodos Bank een nieuwe app heeft?

Wij hebben inderdaad een nieuwe app. U downloadt de nieuwe app via Google Play of de Appstore.  

Opnieuw registreren
De app is ontwikkeld met nieuwe software. Daarom registreert u zich eenmalig opnieuw met uw Identifier.

Beschikbaarheid
De nieuwe app is geschikt voor telefoons en tablets met: 
- Android vanaf versie 4.3
- Apple iOS vanaf versie 8.2

Vanwege de veiligheid ondersteunt Triodos Bank geen oudere softwareversies.

Wat is er veranderd?
U kunt met de nieuwe app eenvoudig rekeningnummers kopiëren en transactiegegevens delen. Daarnaast is de optie Mijn Geld Gaat Goed verbeterd.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Inloggen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank