Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik de pincode van mijn Identifier niet meer weet?

Weet u de pincode van uw identifier niet meer, blokkeer dan uw Identifier. Bel daarna met één van onze medewerkers.

Identifier blokkeren

  1. Toets 4 keer een verkeerde pincode in op uw Identifier.
  2. De Identifier blokkeert de toegang tot Internet Bankieren.
  3. Schrijf de 7-cijferige blokkeercode op die op het scherm van uw Identifier staat.

 

Bellen met één van onze medewerkers
Bel ons en houd de volgende gegevens bij de hand:

  • uw rekeningnummer.
  • uw Identifier.
  • de 7-cijferige blokkeercode.


Vervolg
Na het deblokkeren stelt u zelf een nieuwe pincode in op uw Identifier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Identifier'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank