Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn Wereldpas kwijt ben?

U bent uw Wereldpas kwijt of deze is gestolen. Blokkeer uw Wereldpas zo snel mogelijk om misbruik te voorkomen.

Wereldpas blokkeren tijdens kantooruren
Bel ons op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer +31 (0) 30 693 6511.

Wereldpas blokkeren buiten kantooruren
Bel de Bankpassen Meldcentrale buiten kantooruren op telefoonnummer 0800 0313. Vanuit het buitenland belt u +31 88 385 5372.

Nieuwe Wereldpas aanvragen
U vraagt telefonisch een nieuwe Wereldpas aan. Houd daarvoor het volgende bij de hand: 

  • Uw rekeningnummer.
  • Het nummer van uw Identifier.

Vervolg
U ontvangt uw nieuwe Wereldpas en uw nieuwe pincode binnen 5 werkdagen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank