Contact en service zakelijke klanten
Ik zoek geen informatie over Ondernemers
Ga naar informatie voor/over:
Particulieren
Private Banking
Hoe kunnen wij u helpen?
Veelgestelde vragen
5
Wat moet ik doen als de app niet meer werkt?
Gebruikt u de oude app?
Eind 2017 heeft Triodos een nieuwe versie van de app uitgebracht. De oude app is vanaf 19 april niet meer te gebruiken. U ontvangt in de oude app de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is.
Om weer mobiel te bankieren, downloadt u onze nieuwe app en registreert u hem met uw Identifier.
Gebruikt u de nieuwe app?
Volg alle stappen volledig en in de juiste volgorde voor Android of iOS.
Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee
Kijk ook eens naar:
- Kan ik op mijn betaalrekening inloggen met een gebruikersnaam?
- Ik kan niet meer inloggen met mijn Identifier. Wat nu?
- Kan ik ook inloggen zonder een Identifier?
- Hoe veilig is Triodos Internet Bankieren?
- Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Wat nu?
Alle veelgestelde vragen over 'Inloggen'