Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuwe Wereldpas aan?

Bent u uw Wereldpas kwijt, blokkeer deze dan zo snel mogelijk. Bel ons daarna om een nieuwe Wereldpas aan te vragen.

Aanvragen nieuwe Wereldpas
Werkt uw Wereldpas niet goed, dan vraagt u via Internet Bankieren een nieuwe Wereldpas aan:

  1. U logt in.
  2. Klik links in het menu op Gegevens wijzigen > Wereldpas.
  3. Klik onder Pasgegevens op Vervangen.
  4. Kies voor Beschadigd.
  5. Klik op Volgende.
  6. Controleer uw adres en klik op Naar autoriseren.
  7. U bevestigt de aanvraag met uw Identifier.

Vervolg
U ontvangt de nieuwe Wereldpas binnen 5 werkdagen. U behoudt uw pincode.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank