Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuwe Wereldpas aan?

Bent u uw Wereldpas kwijt, blokkeer deze dan zo snel mogelijk. Bel ons daarna om een nieuwe Wereldpas aan te vragen.

Aanvragen nieuwe Wereldpas
Werkt uw Wereldpas niet goed, dan vraagt u via de app een nieuwe Wereldpas aan:

  1. Log in.
  2. Tik linksboven op het menu (de 3 streepjes).
  3. Tik op Betaalpassen.
  4. Tik op de betaalpas die u wilt vervangen.
  5. Tik op Nieuwe pas aanvragen.
  6. Kies Mijn pas is beschadigd en tik op Doorgaan.
  7. Tik op Bevestigen.
  8. Tik nogmaals op Bevestigen in de pop-up die verschijnt.
  9. Vul uw 5-cijferige pincode in.

Maakt u geen gebruik van de app, dan vraagt u uw nieuwe Wereldpas aan via Internet Bankieren. Log in en klik links in het menu op Gegevens wijzigen>Wereldpas.

Vervolg
U ontvangt de nieuwe Wereldpas binnen 5 werkdagen. U behoudt uw pincode.

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank