Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn Spaar Vrij rekening omzetten in een Rekening Internet Sparen?

U kunt uw Spaar Vrij rekening of Spaar Meer rekening omzetten naar een rekening Internet Sparen. U krijgt dan online toegang tot uw rekening en uw rekeningnummer blijft hetzelfde.

Hoe?
Stuur ons het verzoek per post op en vermeld daarin de volgende gegevens:

* Uw naam en adres.
* Het IBAN van uw Spaar Vrij of Spaar Meer rekening.
* Het IBAN dat u kiest als tegenrekening.
     - Uw tegenrekening is een betaalrekening bij ons of een andere bank.
     - Deze tegenrekening staat op dezelfde naam als uw Internet Spaarrekening. 
     - U kunt het saldo van uw rekening Internet Sparen alleen naar de tegenrekening overmaken die bij ons bekend is.
* Zet uw handtekening onderaan de brief.
* Is uw Spaar Vrij of Spaar Meer rekening een gezamenlijke rekening? Dan ondertekenen beide rekeninghouders het verzoek.

Vervolg
Wij verwerken uw verzoek binnen twee weken. Zodra uw rekening is omgezet ontvangt u van ons inloggegevens voor Internet Bankieren. Heeft u al toegang tot Internet Bankieren? Dan koppelen wij uw rekening aan uw bestaande inloggegevens. 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank