Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik met de app naar het buitenland overboeken?

Met de app kunt u Europese betalingen in Euro's overmaken. Er kunnen vanuit de app geen wereldbetalingen en geen overboekingen in vreemde valuta gedaan worden.

Let op!

  • De app is alleen beschikbaar in de Nederlandse Appstore / Google Playstore / Windows Phone Store. 
  • Bij overboekingen boven 750 euro per dag hebt u uw identifier nodig. 
  • U dient ook betalingen naar het buitenland (per rekening) te activeren vanuit uw internetbankieren.


Activeren buitenlandbetalingen
Via internet bankieren kunt u bij Gegevens wijzigen >> Rekening gegevens de optie voor buitenlandbetalingen, per rekening, activeren. Bijvoorbeeld: voor 1 week, 1 maand of permanent.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'App'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank