Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe hef ik mijn particuliere rekening op?

Wat jammer dat u uw rekening wilt opheffen. U beëindigt uw rekening het makkelijkst via onze app.

Zo werkt het:

  1. Log in.
  2. Klik links bovenin op het menu (de 3 horizontale streepjes).
  3. Klik op Instellingen
  4. Klik op Rekening Instellingen
  5. Selecteer de rekening die u wilt opheffen.  
  6. Klik op Rekening opheffen en volg de stappen.
    • Bij het opheffen selecteert u een tegenrekening waarnaar wij het eventueel resterende saldo overboeken.

Vervolg

  • Binnen 1 dag sluiten wij uw rekening.  
  • Heeft u nog andere rekeningen, dan ziet u uw gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren.
  • Heeft u geen andere rekeningen, dan heeft u geen toegang meer tot Internet Bankieren. Download daarom uw afschriften voordat u uw rekening opheft.

Geen app?
Heeft u geen toegang tot de app, dan beëindigt u uw rekening schriftelijk.

  • Stuur ons dit formulier per post.
  • Wij sluiten uw rekening binnen 5 werkdagen na ontvangst.
  • U ontvangt een bevestiging per e-mail.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank