Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Welk bedrag kan ik maximaal overmaken met mijn Internet Zaken Rekening?

Het bedrag dat u dagelijks maximaal over kunt maken hangt af van de rekeninglimiet en uw gebruikerslimiet.

Rekeninglimiet
Dit is het bedrag dat dagelijks maximaal overgemaakt mag worden van de rekening. U kunt uw rekeninglimiet inzien in Internet Bankieren:

  • Log in.
  • Klik op Gegevens wijzigen.
  • Klik op Rekening gegevens.
  • Onder het kopje Limieten en autorisaties staan de limieten. 

Wilt u het bedrag aanpassen, wijzig dan schriftelijk de rekeninglimiet .

Gebruikerslimiet
Gebruikers van de rekening hebben een limiet op het bedrag dat zij over kunnen maken. Bel ons als u wilt weten welke gebruikerslimieten er staan ingesteld. U kunt deze limieten schriftelijk wijzigen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Bij- en afschrijvingen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank