Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe open ik een en/of Betaal – of Spaarrekening?

Wij vinden het fijn dat u een rekening bij ons wilt openen. U opent een gezamenlijke betaal- of spaarrekening via onze website:

Internet Betaalrekening
Internet Spaarrekening

Binnen 5 werkdagen ontvangt u de openingsbrief met uw nieuwe rekeningnummer.

Rekening activeren

  1. Maak allebei 1 eurocent over vanaf uw bestaande rekening bij een Nederlandse bank.
  2. Stuur de volgende documenten in de antwoordenvelop naar ons terug:
    • Het ingevulde handtekeningformulier.
    • Kopie van de voor –en achterkant van uw legitimatiebewijs.
    • Heeft u 1 eurocent overgemaakt vanaf een bestaande gezamenlijke rekening, stuur dan ook een kopie van uw laatste rekeningafschrift mee.


Vervolg

Na de verwerking van uw gegevens ontvangt u binnen 5 werkdagen uw pincode en Identifier of gebruikersnaam. Daarna activeert u uw rekening en kunt u uw rekening gebruiken. Heeft u al een Identifier, dan koppelen wij de spaarrekening daaraan.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening openen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank