Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik mijn Spaar Deposito niet als ik inlog op internetbankieren?

U geeft aan dat u uw Spaar Deposito niet ziet als u inlogt via het internetbankieren. Het Triodos Spaar Deposito is niet in te zien via internet. Wij leggen hieronder uit waarom dat zo is.

Beheren Spaar Deposito's
De Spaar Deposito’s van Triodos Bank kunnen uitsluitend beheerd worden 'op papier'. Daar hebben wij voor gekozen omdat wij er van uit gaan dat klanten het geld van het Deposito de hele looptijd laten staan. Door de Deposito’s via internetbankieren zichtbaar te maken, zou verwarring kunnen ontstaan.

Uw opmerking
Omdat wij natuurlijk altijd onze klanten zo goed mogelijk van dienst willen zijn, hebben wij uw vraag intern doorgestuurd. Wanneer genoeg klanten namelijk de wens uiten de Deposito's online in te zien, kunnen wij ons besluit mogelijk heroverwegen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Afschrift en overzicht'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank