Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn zakelijke spaar- of beleggersrekening?

U geeft aan dat u de tegenrekening van de zakelijke spaar- of beleggersrekening wilt wijzigen. Wij ontvangen het verzoek voor de wijziging graag schriftelijk van u.

Wijziging doorgeven

  • Vul het wijzigingsformulier in.
  • Zorg ervoor dat het formulier rechtsgeldig ondertekend is. Dit houdt in dat: 
    • de ondertekening overeen komt met de tekenbevoegdheid zoals geregeld in uw statuten of het uittreksel bij de Kamer van Koophandel.
    • de handtekening(en) op het formulier overeenkomen met de handtekening(en) op het kopie legitimatiebewijs dat wij van de tekenbevoegden ontvangen hebben. 

U stuurt het formulier op naar:
Triodos Bank
Antwoordnummer 170
3700 VB Zeist

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank