Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe hef ik mijn Internet Zakenrekening op?

Wat jammer dat u uw rekening wilt opheffen. De manier waarop u uw rekening opheft, hangt af van de rechtsvorm van uw organisatie. 

Eenmanszaken
U beëindigt uw rekening online via onze app.

Zo werkt het:

  1. Log in
  2. Klik links bovenin op het menu (de 3 horizontale streepjes).
  3. Klik op Instellingen.
  4. Klik op Rekeninginstellingen.
  5. Selecteer de rekening die u wilt opheffen.
  6. Klik op Rekening sluiten en volg de stappen.
  7. Bij het opheffen selecteert u een tegenrekening waarnaar wij het resterende saldo overboeken.

Vervolg

  • Binnen 1 dag sluiten wij uw rekening
  • Heeft u nog andere rekeningen, dan ziet u uw gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren
  • Heeft u geen andere rekeningen, dan heeft u geen toegang meer tot Internet Bankieren. Download daarom uw afschriften voordat u uw rekening opheft.

Geen app?

Heeft u geen toegang tot de app, dan sluit u uw rekening via dit formulier.  Gebruik dit formulier ook als het niet lukt om de rekening via de app te sluiten.

Andere rechtsvorm
Heeft uw organisatie een andere rechtsvorm, dan beëindigt u uw rekening schriftelijk via het opheffingsformulier. Zorg ervoor dat het formulier rechtsgeldig ondertekend is. U ontvangt binnen 1 week een schriftelijke bevestiging.

Overzicht rekeningen

  • Heeft u nog andere rekeningen, dan ziet u uw gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren
  • Heeft u geen andere rekeningen, dan heeft u geen toegang meer tot Internet Bankieren. Download daarom uw afschriften voordat u uw rekening opzegt.




 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank