Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de gebruikers van onze Internet Zakenrekening?

U geeft aan dat u een gebruiker van uw zakelijke rekening wilt wijzigen, verwijderen en/of toevoegen.

Als er binnen uw organisatie een ander persoon het beheer van een zakelijke rekening overneemt is het nodig dat de oude gebruiker wordt verwijderd van de rekening en dat de nieuwe gebruiker wordt toegevoegd. De nieuwe gebruiker ontvangt een eigen identifier, dit omdat de identifier persoonsgebonden is. Dit doen wij kosteloos.

Wijziging gebruiker
De wijziging van een gebruiker kan alleen met een schriftelijk en rechtsgeldig ondertekend verzoek aan ons worden doorgegeven. Hiervoor kunt u het Wijzigingsformulier zakelijke gebruiker gebruiken. Dit formulier stuurt u vervolgens zonder postzegel naar antwoordnummer 170, 3700VB in Zeist. Als u een nieuwe gebruiker heeft toegevoegd, stuurt u ook een kopie van het identiteitsbewijs mee. In geval van een rijbewijs of ID-kaart ook graag een kopie van de achterkant.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank