Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de tegenrekening van mijn zakelijke spaar- of beleggersrekening?

U geeft aan dat u de tegenrekening van de zakelijke spaar- of beleggersrekening wilt wijzigen. Wij ontvangen het verzoek voor de wijziging graag schriftelijk van u.

Wijziging doorgeven
• Vul het wijzigingsformulier in.

• Zorg ervoor dat het formulier rechtsgeldig ondertekend is. De ondertekening is rechtsgeldig wanneer de ondertekening overeenkomt met de tekenbevoegdheid zoals geregeld in uw statuten of het uittreksel bij de Kamer van Koophandel. Daarnaast dient uw handtekening op het formulier overeen te komen met de handtekening op het kopie legitimatiebewijs dat wij van u ontvangen hebben. Wij gebruiken uw handtekening namelijk ter verificatie. Komt u handtekening niet overeen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt uw verzoek retour te sturen en vragen wij u opnieuw een handtekening te zetten.

• U stuurt het formulier op naar
Triodos Bank
Antwoordnummer 170
3700 VB Zeist

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank