Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn incassocontract?

U kunt een wijziging van uw incassocontract aanvragen als u nu al kunt incasseren bij uw klanten.

Wijziging
U wijzigt het incassocontract met behulp van het wijzigingsformulier. Vul dit formulier in en stuur het rechtsgeldig ondertekend naar ons terug. Vergeet niet uw meest recente jaarcijfers mee te sturen.

Procedure
Na ontvangst doen wij een risicoanalyse. Vervolgens berichten wij u binnen vijftien werkdagen over de wijziging.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Incassocontract'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank