Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een bankgarantie aan?

Voor de aanvraag hebben wij de volgende gegevens nodig:
       
        • Uw rekeningnummer bij Triodos Bank waarop het bedrag geblokkeerd moet worden.
        • Uw adresgegevens. Wij sturen de contragarantie naar uw adres.
        • Kopie van het ondertekende contract, waaruit blijkt dat er een garantie gesteld dient te worden (bijvoorbeeld: huurovereenkomst of koopcontract).
        • Naam en adresgegevens van de begunstigde van de bankgarantie. Wij sturen de bankgarantie rechtstreeks naar de begunstigde.

Contragarantie
Zodra wij alle gegevens ontvangen hebben, sturen wij u het opgestelde contract in tweevoud toe. Dit contract heet de contragarantie. Wanneer wij één van de contragaranties ondertekend retour hebben ontvangen, sturen wij de bankgarantie naar de begunstigde.

Kosten
De kosten voor de bankgarantie vindt u op onze internetsite. Wij incasseren dit bedrag automatisch van uw rekening zodra de bankgarantie is afgegeven.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Contact

Neem contact op met Triodos Bank