Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn klanten laten betalen met een betaalautomaat?

Om uw klanten te laten betalen met een betaalautomaat heeft u een betaalcontract nodig. U regelt eenvoudig een betaalcontract, door hier een aansluiting aan te vragen.

Wij zorgen ervoor dat Equens de betaalautomaat koppelt aan uw rekeningnummer. Na ontvangst zal Equens u schriftelijk bevestigen dat de betaalautomaat gekoppeld is. U kunt vervolgens de leverancier vragen uw betaalautomaat te activeren. Uw betaalautomaat zal daarna volledig actief zijn. Kijk hier voor de kosten van een betaalcontract.

Nog geen betaalautomaat?
Triodos Bank levert zelf geen betaalautomaten. Voor meer informatie over leveranciers, tarieven, installatie en instructie kunt u de volgende website.

Hebt u een betaalautomaat overgenomen?
De vorige eigenaar moet de automaat laten ‘ontkoppelen’ bij zijn bank. Het is overigens verstandig om eerst uw betaalautomaat aan uw rekening bij Triodos Bank te laten koppelen. Op die manier zorgt u voor een vlekkeloze overgang.

U hebt al een betaalautomaat?
Als u al een betaalautomaat hebt, laat u ons allereerst de automaat koppelen aan uw rekening bij Triodos Bank. Daarna laat u uw oude bank de automaat loskoppelen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank