Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe activeer ik mijn Internet Zakenrekening voor betalingen naar het buitenland?

Wanneer u een Internet Zakenrekening heeft, heeft u de bevoegdheid om binnen Europa bedragen in euro’s over te boeken.  De bevoegdheid om te betalingen in een vreemde valuta staat standaard uit, mits u bij het openen van de rekening anders heeft aangegeven.

U kunt de bevoegdheid voor Wereldbetalingen op gebruikersniveau aan- of uitzetten door middel van een schriftelijk verzoek. U gebruikt hiervoor het Wijzigingsformulier zakelijke gebruiker.

Voor zowel Europese als Wereldbetalingen geldt dat u minimaal twee uur voordat u de betalingsopdracht wilt invoeren, de functie voor buitenlandse betalingen dient te activeren. Via internet bankieren, kunt u bij Gegevens wijzigen >> Rekening gegevens de optie voor buitenlandbetalingen, per rekening, activeren. Bijvoorbeeld: voor 1 week, 1 maand of permanent.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Buitenland'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank