Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in het adresboek?

U vraagt zich af hoe u adressen kunt wijzigen in uw adresboek in Internet Bankieren. U wijzigt een adres als volgt.

• U logt in en kiest de rekening waarvoor u de wijzigingen wilt doorvoeren. 
• Klik vervolgens in het menu “Gegevens wijzigen” op "Adresboek IBAN" (of “wereld betaling”). 
• Achter iedere regel staat een pennetje bij het woord Wijzigen. Als u daarop klikt, kunt u de gegevens aanpassen.
• Nadat u de wijziging heeft ingevuld, klikt u op opslaan. Het adres is nu gewijzigd.

U wilt een adres verwijderen uit uw adresboek. Hieronder leest u hoe u dat doet.

• U logt in en kiest de rekening waarvoor u de wijzigingen wilt doorvoeren.
• Klik vervolgens in het menu “Gegevens wijzigen” op "Adresboek IBAN" (of “wereld betaling”).
• Kies de vermelding die u wenst te verwijderen, door in het vierkantje voor de vermelding een vinkje te zetten. Klik vervolgens onderaan de pagina op groene knop "Selectie verwijderen".

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank