Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn identifier kapot of beschadigd is?

Een nieuwe identifier kunt u telefonisch of schriftelijk aanvragen.

Telefonische aanvraag
Wanneer u met ons belt stellen wij u een aantal vragen ter identificatie. Houd uw rekeningnummer en het nummer dat achterop uw (defecte) identifier staat bij de hand. U ontvangt binnen enkele werkdagen een nieuwe identifier.

Schriftelijke aanvraag
Met dit formulier vraagt u een nieuwe identifier aan.

Oude identifier
De oude/defecte identifier kunt u zonder postzegel opsturen naar Triodos Bank, Antwoordnummer 170, 3700 VB in Zeist. Wij zorgen ervoor dat de identifier wordt gerecycled.

Let op!
Wanneer u gebruik maakt van de Triodos Internetbankieren App dient u zich opnieuw te registreren na ontvangst van de nieuwe identifier.
Klik op 'inlogcode vergeten of wijzigen?' in de app om u opnieuw te registeren met behulp van uw nieuwe identifier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank