Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn identifier kwijt of gestolen is?

Wanneer u de identifier niet meer in uw eigen bezit hebt, dan horen we dit graag zo snel mogelijk zodat we de identifier kunnen blokkeren. Vervolgens vraagt u bij ons een nieuwe aan. Beschikt u nog over het nummer van uw identifier, dan kunt u telefonisch via 030-6936511 een nieuwe identifier aanvragen. Heeft u dit nummer niet meer, dan vraagt u een nieuwe identifier aan met dit aanvraagformulier. Vergeet niet om de identifier dan telefonisch bij ons te laten blokkeren.

NB: Het nummer van uw identifier vindt u op het doosje van de identifier. Het is ook mogelijk dat u het nummer opgeslagen heeft in de inlogpagina van Internet Bankieren.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank