Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuwe identifier aan?

U geeft aan dat u een nieuwe identifier aan wilt vragen.

Aanvragen
U vraagt een nieuwe identifier telefonisch of schriftelijk bij ons aan.

Telefonische aanvraag
Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt op 030-693 6511, stellen wij u een aantal vragen ter identificatie. Houd uw rekeningnummer en het nummer dat achterop uw (defecte) identifier staat bij de hand. Wij sturen de nieuwe identifier binnen enkele werkdagen naar u op.

Schriftelijke aanvraag
Met dit formulier vraagt u een nieuwe identifier aan. U mag ook zelf een brief opstellen. Let er dan wel op dat u uw verzoek ondertekent. Wij controleren namelijk uw handtekening.

Oude identifier
De oude/defecte identifier kunt u zonder postzegel naar antwoordnummer 170, 3700VB in Zeist sturen. Wij zorgen ervoor dat de identifier wordt gerecycled.

Let op!
Wanneer u gebruik maakt van de Triodos Internetbankieren App dient u zich opnieuw te registreren na ontvangst van de nieuwe identifier.
Klik op 'inlogcode vergeten of wijzigen?' in de app om u opnieuw te registeren met behulp van uw nieuwe identifier.



 

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank