Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Is mijn privé Wereldpas geschikt voor contactloos betalen?

Wanneer er op uw Triodos Wereldpas een IBAN is vermeld, dan is de pas geschikt voor contactloos betalen. Mocht u geen gebruik willen maken van contactloos betalen dan kunt u dit zelf via Internet Bankieren aan- of uitzetten.

Heeft u nog geen geschikte Wereldpas? Dan ontvangt u deze vanzelf als uw huidige pas toe is aan vervanging. Op het moment dat contactloos betalen werkt kunt u ook zelf een nieuwe Wereldpas aanvragen in internetbankieren. Op verzoek vervangen we uw pas natuurlijk eerder. Belt u dan met ons als u uw rekeningnummer en identifier bij de hand heeft of vraag schriftelijk een nieuwe Wereldpas aan met dit formulier. Stuur dit formulier dan volledig ingevuld en ondertekend naar Antwoordnummer 170, 3700 VB Zeist, een postzegel is niet nodig. De nieuwe Wereldpas wordt in alle gevallen per post naar u toegestuurd en heeft u binnen vijf werkdagen in huis.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Contactloos betalen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank