Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn Wereldpas het niet meer doet?

Wanneer uw Wereldpas het niet meer goed doet, sturen wij u een nieuwe toe.

Aanvraag nieuwe Wereldpas
Een nieuwe Wereldpas kunt u kosteloos in internetbankieren aanvragen:

- Klik op Gegevens wijzigen
- Klik op Wereldpas
- Klik op Vervangen
- Bevestig de wijziging met uw identifier

Natuurlijk kunt u de pas ook telefonisch aanvragen. Belt u dan met ons op telefoonnummer 030-6936511. Houd uw identifier en rekeningnummer bij de hand. Schriftelijk kunt u een nieuwe Wereldpas aanvragen met dit formulier. We ontvangen het formulier graag ondertekend per post retour. U kunt het formulier zonder postzegel sturen naar: Antwoordnummer 170, 3700 VB Zeist.

Binnen 5 werkdagen heeft u de nieuwe wereldpas in huis.   

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank