Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik een Overstapservice aanvragen voor mijn zakelijke rekening?

Als u een Internet Zaken Rekening geopend heeft, kunt u de overstapservice aanvragen. Dit is mogelijk voor zowel nieuwe als bestaande Internet Zaken Rekeningen.

Aanvragen
U vraagt de overstapservice aan door  het formulier volledig ingevuld en rechtsgeldig ondertekend op te sturen naar:

Triodos Bank
Antwoordnummer 170
3700 VB Zeist

Voorwaarde
U kunt de Overstapservice bij ons aanvragen wanneer u het rekeningnummer van uw Triodos Internet Zaken Rekening weet. Als u de rekening kort geleden heeft aangevraagd en het rekeningnummer nog niet weet, wacht dan op onze brief met uw nieuwe rekeningnummer.
De Overstapservice kunt u bovendien alleen aanvragen als u bij uw oude bank ook een zakelijke rekening met exact dezelfde tenaamstelling heeft. U kunt niet van een privérekening overstappen naar een zakelijke rekening.

Belangrijk
Let u bij het invullen op het volgende; uw oude bank moet toestemming geven om over te stappen. Zij controleren of uw gegevens op het formulier exact overeen komen met de gegevens die zij van u hebben. Controleer daarom bij de oude bank of al uw gegevens nog actueel zijn. Wanneer de gegevens niet volledig overeenkomen, kan de overstapservice niet in gang worden gezet.

Verwerking
Zodra uw aanvraag door uw oude bank en door ons is verwerkt en goedgekeurd, sturen wij u een brief. Daarin staat op welke datum de Overstapservice ingaat.
Wilt u meer weten over wat de Overstapservice voor u regelt kijk dan hier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Contact

Neem contact op met Triodos Bank