Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat is een rechtsgeldig ondertekend verzoek?

Om zakelijke aanvragen en of wijzigingen te kunnen behandelen, dient uw verzoek rechtsgeldig ondertekend te zijn. De ondertekening is rechtsgeldig wanneer de ondertekening overeenkomt met de tekeningsbevoegdheid zoals geregeld in uw statuten en het uittreksel bij de Kamer van Koophandel.

Wanneer bijvoorbeeld in de statuten staat dat twee bestuurders of eigenaren de vennootschap vertegenwoordigen, dan hebben wij van twee bestuurders of eigenaren de handtekening nodig. Wanneer uw bedrijf geen statuten heeft, dan is de tekeningbevoegdheid zoals die bij de Kamer van Koophandel is geregeld doorslaggevend.

Let op!  Uw handtekening op het formulier dient overeen te komen met de handtekening op het kopie legitimatiebewijs dat wij van u ontvangen hebben. Wij gebruiken uw handtekening namelijk ter verificatie. Komt u handtekening niet overeen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt uw verzoek retour te sturen en vragen wij u opnieuw een handtekening te zetten.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Openen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank