Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe open ik een Internet Zaken Rekening?

Hartelijk dank voor uw interesse in de Triodos Bank voor uw zakelijke activiteiten. Een Internet Zaken Rekening vraagt u eenvoudig en snel aan via onze website.

1) Vul het openingsformulier online in.
2) Houd de volgende gegevens bij de hand:

     • Inschrijvingsnummer van de Kamer van Koophandel*
     • Geboortedatum en e-mailadres van de bestuurders
     • Geboortedatum en e-mailadres van de gebruikers van de rekening

3) Print het formulier uit en onderteken het rechtsgeldig. Ook alle gebruikers van de rekening dienen dit formulier te ondertekenen.
4) Stuur het aanvraagformulier en de benodigde documenten naar; Triodos Bank, Antwoordnummer 170, 3700 VB Zeist.

Let op! Op de laatste pagina van het aanvraagformulier vragen wij om een kopie van een aantal documenten. Stuurt u deze alstublieft mee. Wij nemen uw aanvraag in behandeling wanneer wij alle gevraagde documenten ontvangen hebben. Na 10 werkdagen ontvangt u van ons schriftelijk bericht of uw aanvraag is goedgekeurd. Als uw aanvraag is goedgekeurd staat uw nieuwe rekeningnummer in deze brief vermeld.  Mochten wij tijdens het behandelen van uw aanvraag nog aanvullende vragen hebben, dan nemen wij tussentijds contact met u op.

* Heeft uw BV nog geen inschrijving omdat u nog een BV i/o heeft, dan hoeft de BV i/o nog niet ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel. In dit geval ontvangen wij graag een concept akte van u. Tevens toetst Triodos Bank uw BV i/o aan een aantal uitsluitingcriteria ter bevestiging dat uw BV i/o zich niet bezighoudt met activiteiten die een duurzame samenleving op de lange termijn in de weg staan.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Openen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank