Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Is mijn zakelijke Wereldpas geschikt voor contactloos betalen?

Wanneer er op uw Triodos Wereldpas een IBAN is vermeldt, dan is de pas in het vierde kwartaal van 2014 geschikt voor contactloos betalen. Op dit moment kunt u dat nog niet.

U ontvangt van ons bericht op het moment dat u contactloos kunt betalen met uw pas. Mocht u geen gebruik willen maken van contactloos betalen dan kunt u dit zelf via Internet Bankieren aan- of uitzetten. Als u geen gebruik wilt maken van contactloos betalen, dan kunt u dit gemakkelijk in Internet Bankieren uitzetten.

Heeft u nog geen geschikte Wereldpas? Dan ontvangt u deze vanzelf als uw huidige pas toe is aan vervanging. Op het moment dat contactloos betalen werkt kunt u ook zelf een nieuwe Wereldpas aanvragen in internetbankieren. Op verzoek vervangen we uw pas natuurlijk eerder. Belt u dan met ons als u uw rekeningnummer en identifier bij de hand heeft.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Contactloos betalen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank