Contact en service zakelijke klanten
Ik zoek geen informatie over Ondernemers
Ga naar informatie voor/over:
Particulieren
Private Banking
Hoe kunnen wij u helpen?
Veelgestelde vragen
5
- Kan ik een overstapservice aanvragen voor mijn zakelijke rekening?
- Waar vind ik een overzicht van de berekende kosten voor mijn zakelijke rekening?
- Hoe stort ik contant geld op mijn Internet Zakenrekening?
- Hoe wijzig ik de gebruikers van onze Internet Zakenrekening?
- Hoe wijzig ik de adresgegevens van mijn organisatie?
- Ik kan niet meer inloggen met mijn identifier. Wat nu?
- Wat moet ik doen als de batterij van mijn identifier leeg is?
- Wat moet ik doen als ik de pincode van mijn Wereldpas ben vergeten?
- Kan ik online mijn zakelijke en prive rekeningen in 1 rekeningoverzicht zien?
- Ik vraag een zakelijke rekening aan, maar ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?