Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Triodos Hart-Hoofd Inspiratie

Op donderdag 5 oktober

header HHI marktstrategie

Op donderdag 5 oktober neemt u deel aan Triodos Hart-Hoofd Inspiratie. Een serie ontmoetingen waarin u zich samen met experts en collega ondernemers verdiept in een aspect van duurzaam ondernemerschap. Dit keer is het thema Marktstrategie.

Tijdens deze ontmoeting bespreken we met elkaar vragen als:

  • Wat is het belang van een merk en hoe bouw je dat op?
  • Hoe kun je je verhaal inzetten als marketinginstrument?
  • Hoe word en blijf je onderscheidend in een wereld waarin iedereen duurzaamheid claimt?

Daarnaast hoort u over het waarom van succesvolle vermarkting aan de hand van praktijkvoorbeelden. Geïnspireerd gaat u weer naar huis. We ontmoeten u graag donderdag 5 oktober om 15 uur in Zeist!

Bent u benieuwd welke ondernemers nog meer aanwezig zijn? Bekijk het overzicht met deelnemende bedrijven.

Datum en tijdstip

Datum: donderdag 5 oktober 2017
Tijd: 15:00 - 19:00 uur

Locatie

Hoofdkantoor Triodos Bank NV
Nieuweroordweg 1
3704 EC ZEIST

Bekijk de routebeschrijving

Programma

 15.00 uur

Ontvangst

 15.30 uur

Welkom en opening

Patty Zuidhoek, directeur zakelijke relaties Triodos Bank
Ellen Kooij, HopStep&Leap Company

 15.45 uur

Branding en positionering

Isolde Schram, HopStep&Leap Company
Wat is de strategische kracht van je merk en hoe dient je merk als kompas voor groei.

Marktstrategie Triodos Bank

Greo Belgers, Directeur Marketing Internationaal Triodos Bank
Hoe heeft marketing bijgedragen aan de reputatie van ‘vreemde eend in de bijt’ naar marktleider op het gebied van duurzaam bankieren.

Verhaal als marketinginstrument

Niko Koffeman, marketingbrein achter onder andere De Vegetarische Slager en SP. Tevens Eerste Kamerlid voor de Partij voor de Dieren.
Hoe kan de kracht van een ondernemersverhaal goed ingezet worden als marketinginstrument.

 18.00 uur

Borrel

Isolde Schram

Isolde Schram

Isolde werkt ruim 20 jaar op het snijvlak van merken en marketing en is ervan overtuigd dat merken een cruciale rol spelen in het succesvol vermarkten van duurzame innovaties. En dat dit zorgt voor het creëren van echte waarde. Om hieraan bij te dragen richtte ze in 2014 HopStep&Leap Company op.

HopStep&Leap Company brengt kleine en grote bedrijven samen om sociale en duurzame innovaties op te schalen en zo meer impact te maken.

Niko Koffeman

Niko Koffeman

Niko Koffeman (59) is co-founder van De Vegetarische Slager en fractievoorzitter in de Eerste Kamer van de Partij voor de Dieren.

Na een studie bedrijfseconomie/ reclamewetenschappen en een onderwijsloopbaan van 7 jaar werkte hij enkele decennia als reclamemaker/ conceptdenker, onder meer voor Triodos Bank.

Greo Belgers

greo-belgers-portret

Greo Belgers is Directeur Marketing Internationaal bij Triodos Bank.