In een periode van acht maanden neemt u deel aan vijf ontmoetingen met een selecte groep van vijftien ondernemers. Tijdens deze ontmoetingen staan uitwisseling, inspiratie, verdieping en ondernemerschap centraal.
Samen met experts en andere ondernemers ontwikkelt u aan de hand van praktijkcases handvatten voor het geven van een impuls aan uw onderneming. De vijf ontmoetingen hebben elk hun eigen thema met duurzaamheid als basis:

  • Leiderschap
  • Financieel management
  • Marktstrategie
  • Menskracht
  • Duurzame impact

Marktstrategie

De derde ontmoeting vindt op 1 februari 2017 plaats in Villa Augustus in Dordrecht.

Deze ontmoeting staat in het teken van marktstrategie waarin we aan de slag gaan met vragen als, wat is een merk en hoe vergroot een goede positionering mijn organisatiesucces? En word je tijdens de bijeenkomst uitgedaagd om je eigen positionering aan te scherpen. Je hoort over het waarom van succesvolle vermarkting aan de hand van praktijkvoorbeelden, je ontdekt de kracht van storytelling en ontwikkelt je eigen verhaal tot een marketinginstrument. 

Programma

Tijd: 13:30 - 21:30 uur

Ontvangst in restaurant van Villa Augustus
Oranjelaan 7, Dordrecht

Route Villa Augustus

Welkom, Ellen Kooij, HopStep&Leap

Branding en positionering
Isolde Schram, HopStep&Leap
Ewa Skotnicki, Manager marketingcommunicatie Triodos Bank

Verhaal als marketinginstrument
Niko Koffeman, marketingbrein achter o.a. De Vegetarische Slager, SP en Eerste Kamerlid voor Partij voor de Dieren

Diner en workshop
‘The power of storytelling’, Simon Hodges, storyteller (o.a. TEDx coach), schrijver en ondernemer

Afsluiting

Achtergrondinformatie 3e bijeenkomst

Lees het artikel 'Triodos Bank wil verbinden met verhalen'

Lees het artikel over de Gouden Effie voor Triodos Bank 

TED Talk over de authenticiteit en behoeften van consumenten

Bekijk de documentaire over social entreprises

Bekijk de video ‘Follow the Frog’

Over Villa Augustus

Lees meer over deze voormalige watertoren