Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de rekening voor de incasso van mijn hypotheek?

U wilt uw incassorekeningnummer van uw hypotheek wijzigen.

Via mijnhypotheek  kunt u eenvoudig inloggen in uw online hypotheekomgeving. Rechtsboven de pagina ziet u uw naam staan met een pijl er naast. Wanneer u daar op klikt kunt  u uw gegevens wijzigen. Voor het wijzigen van uw rekeningnummer zal er een nieuwe SEPA machtiging verzonden worden. Zodra wij deze ondertekend retour hebben ontvangen zal uw incasso rekening aangepast worden. 

Heeft u nog geen inloggegevens ontvangen voor mijnhypotheek geef dit dan per e-mail bij ons aan. Wij zorgen dat de inloggegevens binnen 5 werkdagen worden opgevraagd.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Mijn hypotheek'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank