Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik het bedrag dat ik dagelijks met mijn Wereldpas kan betalen wijzigen?

Het is niet mogelijk om het maximale bedrag dat u dagelijks contant op kunt nemen te wijzigen. U kunt wel het bedrag wijzigen dat u dagelijks kunt betalen met uw Wereldpas.

Heeft u een particuliere rekening of een Eenmanszaak, dan wijzigt u dit via onze app.

Voor andere zakelijke rechtsvormen wijzigt u dit schriftelijk. Print het formulier uit en onderteken het rechtsgeldig. Stuur het vervolgens naar ons op per post.

Via de app
De standaard betaallimiet voor de Wereldpas is 3.000 euro. U wijzigt de betaallimiet eenvoudig via onze app:

  1. Log in.
  2. Tik links bovenin op het menu (de drie horizontale streepjes).
  3. Tik op Betaalpassen.
  4. Onder Daglimiet geeft u de gewenste limiet aan. De limiet is minimaal 50 euro en maximaal 10.000 euro.
  5. U autoriseert de wijziging met uw 5-cijferige inlogcode.


Vervolg

  • Wijzig de paslimiet minimaal 1 werkdag voordat u het nodig hebt.
  • De nieuwe paslimiet gaat in op de door u gekozen datum. Die datum is maximaal 2 weken nadat u de wijziging heeft geautoriseerd.
  • Wijzigt u uw paslimiet voor 1 dag, dan geldt de wijziging van 's ochtends 09.00 uur tot 08.00 uur de volgende dag.


Geen app?

Als u geen app heeft, wijzigt u de betaallimiet via Internet Bankieren. Nadat u bent ingelogd, wijzigt u de limiet via Gegevens wijzigen > Wereldpas.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank