Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe activeer ik mijn rekening voor betalingen naar het buitenland?

Voordat u geld kunt overmaken naar het buitenland, activeert u deze mogelijkheid. Voor particulieren en eenmanszaken gaat dit eenvoudig via onze app. Voor andere zakelijke rechtsvormen gebruikt u Internet Bankieren.

Via de app:

  1. Log in.
  2. Tik op Menu (de drie horizontale streepjes).
  3. Tik op Instellingen > Rekeninginstellingen.
  4. Selecteer de juiste rekening.
  5. Tik op Buitenlandbetalingen om deze functie aan of uit te zetten.
  6. Bevestig uw wijziging met uw Identifier. 

Vervolg
2 uur na de autorisatie kunt u:

  • Europese betalingen doen via de app. 
  • Europese- en wereldbetalingen doen via Internet Bankieren.


Andere rechtsvormen

U maakt alleen geld over naar het buitenland als u de bevoegdheid heeft om Wereldbetalingen te doen. Vervolgens activeert u buitenlandbetalingen via Internet Bankieren. Nadat u bent ingelogd, klikt u op Gegevens wijzigen > Rekeninggegevens. Klik op het kopje Buitenlandbetalingen en doorloop de stappen.

Heeft u als particulier of eenmanszaak geen beschikking over de app, dan activeert u buitenlandbetalingen ook via Internet Bankieren.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank