Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

U wijzigt persoonlijke gegevens zoals uw adres, e-mailadres en telefoonnummer via onze app. Staat u bij ons ingeschreven als wettelijk vertegenwoordiger van uw kind, dan wijzigt u ook zijn gegevens zelf.

Zo werkt het:

  1. Log in.
  2. Tik links bovenin op het menu (de drie horizontale streepjes).
  3. Tik op Persoonlijke gegevens.
  4. Tik op de gegevens die u wilt wijzigen.
  5. Vul uw nieuwe gegevens in en tik op bevestigen.
  6. U bevestigt uw wijziging met uw persoonlijke inlogcode.
    • Voor het aanpassen van uw adres heeft u uw Identifier nodig.
  7. Nadat u uw wijziging bevestigd heeft, verwerken wij deze direct.


Geen app?

Als u geen app heeft, kunt u uw gegevens op twee manieren wijzigen:


Hypotheken

Lees hier hoe u de adresgegevens voor uw hypotheek verandert.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank