Contact en service particuliere klanten
Hoe kunnen wij u helpen?
Veelgestelde vragen
7
Hoe open ik een en/of Betaal – of Spaarrekening?
Wij vinden het fijn dat u een rekening bij ons wilt openen. U opent een gezamenlijke betaal-of spaarrekening via onze website:
Binnen 5 werkdagen ontvangt u de openingsbrief met uw nieuwe rekeningnummer.
Rekening activeren
- Maak allebei 1 eurocent over vanaf uw bestaande rekening bij een Nederlandse bank. U maakt het bedrag over naar uw nieuwe Triodos rekening.
- Stuur de volgende documenten in de antwoordenvelop naar ons terug:
- Het ingevulde handtekeningformulier.
- Kopie van de voor –en achterkant van uw legitimatiebewijs.
- Heeft u 1 eurocent overgemaakt vanaf een bestaande gezamenlijke rekening, stuur dan ook een kopie van uw laatste rekeningafschrift mee.
Vervolg
Na de verwerking van uw gegevens ontvangt u binnen 5 werkdagen uw pincode en Identifier of gebruikersnaam. Daarna activeert u uw rekening en kunt u uw rekening gebruiken. Heeft u al een Identifier, dan koppelen wij de spaarrekening daaraan.
Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee
Kijk ook eens naar:
- Hoe stap ik over naar Triodos Bank?
- Hoe open ik een Internet Betaalrekening?
- Hoe open ik een zakelijke betaalrekening?
- Kan ik een rekening openen als ik in het buitenland woon?
- Kan ik een Overstapservice aanvragen voor mijn zakelijke rekening?
Alle veelgestelde vragen over 'Rekening openen'