Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een zakelijke Wereldpas aan?

Nieuwe rekening
U vraagt een zakelijke Wereldpas direct aan als u een Internet Zaken Rekening opent.  

Bestaande rekening
U vraagt een zakelijke Wereldpas aan via het Wijzigingsformulier zakelijke gebruiker. Zorg ervoor dat u het formulier rechtsgeldig ondertekent

Wij registreren wie de Wereldpas gebruikt. U vraagt een Wereldpas aan op naam van een medewerker en niet op naam van uw organisatie.

Vervolg
U ontvangt uw Wereldpas en pincode op het bij ons bekende correspondentieadres:

  • Binnen 5 werkdagen na goedkeuring van uw rekeningaanvraag.
  • Binnen 10 werkdagen bij een bestaande rekening.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank