Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Waarom verhoogt Triodos Bank in 2017 haar tarieven voor betalen?

Triodos Bank biedt een duurzame betaalrekening met een persoonlijke service. Om u een betaalpas en een identifier voor betalingen te kunnen bieden, alle transacties en betalingen uit te voeren, rekeningen te beheren en u als klant te informeren, maken wij als bank kosten. U betaalt hier een bijdrage voor.

Tegelijkertijd willen wij de dienstverlening toegankelijk en op een hoogwaardig niveau houden. Daarom hebben we het afgelopen jaar onder meer geïnvesteerd in uitbreiding van onze mensen die klanten te woord staan. Ook investeren wij voortdurend in onze dienstverlening wat extra middelen vraagt op het gebied van ICT voor bijvoorbeeld mobiel en internetbankieren. Denk hierbij aan continu verbeteren van de veiligheid, gebruiksvriendelijkheid en het vergroten van de toepassingen. Daarbij doen wij voortdurende investeringen om het betalingsverkeer te laten voldoen aan Europese normen. Veel van deze aanpassingen zijn niet zozeer een keuze, maar eerder een verplichting voortgekomen uit binnenlandse of Europese regelgeving en bepalingen.
 
Ieder jaar evalueren wij onze tarieven en gezien bovenstaande, is voor 2017 besloten om de kosten voor de betaalrekening te verhogen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Kosten'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank