Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Is het veilig om mijn pas of identifier op te sturen?

Wij zullen u vrijwel nooit vragen om uw pas, uw identifier en/of uw pincode op te sturen. Doe dit dan ook nooit. Alléén wanneer de batterij van uw identifier leeg is en u zelf hierover contact met ons op neemt, vragen wij om de identifier ter recycling naar ons op te sturen. Het enige adres waar u de identifier veilig naar toe kunt sturen is: Triodos Bank N.V. Antwoordnummer 170, 3700 VB in Zeist.

In geen enkel ander geval zullen wij u vragen om uw pas, uw identifier en/of uw pincode op te sturen. Heeft u uw pas, uw identifier en/of uw pincode toch op gestuurd, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 08.00 tot 18.00 via nummer 030-693 6511 of via e-mail naar info@triodos.nl

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Veiligheid'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank