Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat kan ik doen als mijn internetaankoop niet geleverd wordt?

Wat kunt u zelf doen?
U kunt nog eens proberen contact op te nemen met de verkoper om uit te sluiten dat het  om een misverstand gaat. U zou ook nog een cent kunnen overboeken naar de rekening van de verkoper en in de omschrijving verzoeken het geld terug te boeken. Als u op Marktplaats hebt gekocht kunt u ook een klacht indienen tegen de verkoper. Hopelijk voorkomt u daarmee dat andere mensen net zo teleurgesteld worden als u.

Rekeninggegevens
Wij kunnen geen gegevens van rekeninghouders aan derden verstrekken. Wel is het goed dat u ons vertelt wat u is overkomen. Dit helpt de bank om een dossier op te bouwen van deze rekeninghouder.

Aangifte
Doe zeker aangifte bij de politie. Deze aangifte stuurt u naar de bank van de verkoper (per post of per e-mail). U kunt voor de aangifte de gegevens gebruiken zoals die bij u bekend zijn. Verdere communicatie over het onderzoek zal via de politie verlopen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank