Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe boek ik bedragen over tussen mijn Triodos spaar- en betaalrekening in Internetbankieren?

Een overboeking tussen uw spaar- en betaalrekening doet u in de meeste gevallen op dezelfde manier als u andere betalingen doet:

1) Log in in Triodos Internet Bankieren
2) Klik in het menu 'Betalen' op 'Binnenlandse betaling'  of op 'Overschrijven' wanneer u de overboeking via de Triodos Internetbankieren app doet.
3) Vul de gegevens in die nodig zijn voor de overboeking en kies vervolgens op verzenden.
4) Volg de stappen. Het bedrag wordt over gemaakt en staat binnen enkele seconden op de andere rekening.

Hier zijn uitzonderingen op:

Rekening Maandsparen
U kunt niet storten op deze rekening. Opnemen kan op ieder gewenst moment.

Spaar Deposito
Bedragen op deze rekeningen staan hier met een vaste looptijd. Opnemen is niet mogelijk. Storten kan vanaf €500,- geef in de omschrijving de looptijd aan.

Kinder Toekomstplan, Spaar Vrijrekening, Spaar Meerrekening
Dit zijn rekeningen die niet inzichtelijk zijn op internetbankieren. Storten op deze rekeningen kan altijd maar opnemen kan alleen schriftelijk. Neem vooral contact met ons op als u hier meer over wilt weten.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Overboeken en storten'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank