Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn iDeal betaling niet is gelukt?

A) Uw iDEAL betaling is afgeschreven, maar niet ontvangen door de webwinkel
        • Neem contact op met de webshop. Met het 16-cijferig nummer van de iDEAL afschrijving, het tijdstip, de datum en het bedrag op uw rekeningafschrift kunnen zij uw betaling traceren. 
        • Komt u er niet uit met de webshop? Neem contact op met een van onze medewerkers. Wij zoeken voor u uit wat er mis is gegaan.

B) Door een foutmelding heeft u de betaling tweemaal gedaan
        • Neem contact op met de webshop. Wanneer zij de betaling dubbel hebben ontvangen, kunnen zij het bedrag naar u terugstorten. 
        • Heeft de webshop uw betaling niet ontvangen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers. Wij zullen voor u kijken wat er mis is gegaan.

Komt u er niet uit met de webshop, ga dan naar de site www.thuiswinkel.org, de belangenvereniging voor webwinkeliers. Daar vindt u een klachtenformulier en meer informatie over hoe u dit kunt oplossen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'iDeal'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank