Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een automatische maandelijkse belegging annuleren of omzetten naar een automatische maandelijkse belegging in een ander fonds?

Annuleren of wijzigen lopende opdrachten in internetbankieren
U wijzigt of annuleert uw lopende opdracht eenvoudig in Internet Bankieren. Nadat u bent ingelogd, klikt u op het nummer van uw beleggersrekening. Wanneer u in de linker kolom kiest voor ‘maandelijkse opdrachten’, ziet u de lopende maandelijkse beleggingen. Via de knop ‘annuleren’ kunt u de opdracht verwijderen.

Hierna kunt u eventueel een nieuwe maandelijkse opdracht instellen voor een ander fonds. Via de knop ‘wijzigen’ kunt u een lopende opdracht wijzigen. Vergeet niet uw wijziging te bevestigen met uw inloggegevens.

Schriftelijk annuleren of wijzigen
Wanneer u geen gebruik maakt van internetbankieren, stuurt u ons uw opdracht eenvoudig met de post. Dit kan zonder postzegel naar:

Triodos Bank NV - Afdeling Beleggen
Antwoordnummer 170
3700 VB Zeist

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank