Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

Wanneer u de gebruikersnaam niet meer weet, dan kunt u deze schriftelijk bij ons opvragen met dit formulier. U ontvangt bij uw gebruikersnaam ook altijd een wachtwoord.

Wanneer u het wachtwoord niet meer weet, maar uw gebruikersnaam wel, kunt u er zelf voor zorgen dat u een nieuw wachtwoord per post ontvangt. Als u drie keer met uw eigen gebruikersnaam een verkeerd wachtwoord intypt, ontvangt u binnen drie werkdagen een nieuw wachtwoord van ons. Dit wachtwoord is voor eenmalig gebruik en gaat u wijzigen zodra u weer inlogt. Zorg dat u het wachtwoord niet te gemakkelijk maakt maar dat u dit wel kunt onthouden.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Contact

Neem contact op met Triodos Bank