Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als de batterij van mijn identifier leeg is?

U geeft aan dat de batterij van uw identifier leeg is.

U kunt de batterij niet zelf vervangen; uit veiligheidsoverwegingen wordt het apparaatje onbruikbaar zodra het wordt opengemaakt. Als de batterij leeg is, vraagt u daarom een nieuwe identifier bij ons aan. Dat kan telefonisch en schriftelijk.

Telefonische aanvraag
Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt, stellen wij u een aantal vragen ter identificatie. Houd uw identifier en rekeningnummer bij de hand. Wij sturen de nieuwe identifier en een nieuwe tijdelijke pincode binnen enkele werkdagen naar u op.

Schriftelijke aanvraag
Met dit formulier vraagt u een nieuwe identifier aan. U mag ook zelf een brief opstellen. Let er dan wel op dat u uw verzoek ondertekent. Wij controleren namelijk uw handtekening.

Oude identifier
De oude identifier kunt u zonder postzegel opsturen naar Triodos Bank, Antwoordnummer 170, 3700VB in Zeist. Wij zorgen ervoor dat de identifier wordt gerecycled.

Let op!
Wanneer u gebruik maakt van de Triodos Internetbankieren App dient u zich opnieuw te registreren na ontvangst van de nieuwe identifier.
Klik op 'inlogcode vergeten of wijzigen?' in de app om u opnieuw te registeren met behulp van uw nieuwe identifier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank