Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe stap ik over naar Triodos Bank?

Rekening openen
Uw nieuwe rekening opent u eenvoudig online via www.triodos.nl. U kunt een rekening op één of twee namen zetten. Wanneer u een Betaalrekening opent, kunt u hier direct een Internet Spaarrekening aan koppelen.

Rekening activeren
Nadat u het online formulier heeft ingevuld, krijgt u van ons een e-mail ter bevestiging. Daarna sturen wij u binnen drie werkdagen de openingsbrief met uw nieuwe rekeningnummer. Om uw nieuwe rekening te kunnen activeren, is het nodig dat u al een privérekening op uw eigen naam hebt. In de openingsbrief staat wat u verder nog moet doen om de rekening volledig in gebruik te nemen.

Overstapservice aanvragen
Om een overstap zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, biedt Triodos Bank de Overstapservice aan. Deze service zorgt ervoor dat uw betalingsverkeer soepel door blijft lopen. U kunt de Overstapservice bij ons aanvragen zodra u het rekeningnummer van uw Triodos Rekening weet. Het aanvraagformulier voor de Overstapservice sturen wij u toe samen met de openingsbrief. Kijk hier voor meer informatie over de Overstapservice.

U kunt de Overstapservice ook op een later moment aanvragen. Het formulier om dit te doen treft u hier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank